wtorek, 5 lipca 2011

noł stres.

Koniec stresu ! Zostałam przyjęta do liceum aczkolwiek to nie ta szkoła była moim marzeniem -.-ale cieszę się i z niego :) może być . 
Pogoda wciąż bezlitosna ! Jest szaro,pada,zimno..i co tu robić w taką pogodę ? :|
Nic tylko się obijać :). Oby wkońcu było ciepło..
Obecnie siedzę w necie i szukam jakiś inspiracji i mam ich dużo ale jak narazie brak kaski na jakiekolwiek zakupy.Do tych wszystkich wydatków doszły mi włosy z allegro za 40 zł..dopinki haha :) gdyż bardzo dużo włosów mi wypada i mam ich niewielką ilość zamówiłam sobie KLIPY no i czekam na nie ;d zobaczymy co z tego będzie :) w sierpniu mam wesele :) wkońcu się trochę pobawię i spędzę czas z rodziną której nawet nie znam ( niektóre kuzynki ) nawet nie jestem z niektórymi na 'cześć' czy to nie dziwne ? 
Zastanawiam się też co tu ze sobą zrobić w te wakacje ? mam zero planów.Żadnych wyjazdów nic a nic.
Zostaje mi siedzenie nad Sanem i chodzenie do miasta :) dobre i to ?
Jest dobrze.

Inspiracje wyszukane w necie :






 

3 komentarze:

  1. piekne te buciki pierwsze jej <3
    gratuluje dostanie sie do liceum ;))
    noooo trzeba byc kreatywnym co do ciuchow a moja krawcowa ma to po prostu w oczach zobaczy jakis ciuch i wmoment 100 pomyslow <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty są przpiękne:D
    A telefon z spongebob'em spowodował u mnie
    uśmiech:D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne obrazki, masz konto na love.it ?

    OdpowiedzUsuń